At sætte en klar retning for produktet samler alle om samme mål, gør beslutninger lettere og hjælper os med at prioritere rigtigt. Vi bidrager med en teknisk vinkel og mange års erfaring med at bygge brugervenlige, digitale løsninger. Målet er bedre beslutninger, der fokuserer på det arbejde, der skaber mest værdi for brugeren.
Kortere og mindre projekter tvinger os til at fokusere på det vigtigste og reducerer risikoen for scope creep. Når arbejdet deles op i mindre dele, bliver tvetydighed mindre, og det er nemmere at justere kursen. At bygge trin for trin mindsker risiko, giver læring undervejs og lader os bruge den læring i næste skridt. Forvent ikke at ramme plet første gang, forvent at lære, justere og tilføje, for i sidste ende at stå med et stærkere produkt.
Det rigtige på det rigtige tidspunkt er afgørende. Ressourcer er ikke uendelige, så de skal bruges ansvarligt og bevidst. Hvad gør produktet mere værdifuldt for kunden? Hvor er der huller eller friktion, som hæmmer brugen?
Der vil næsten altid være mere at udvikle end der er tid og ressourcer. Vi hjælper med at identificere, prioritere og gennemføre de tiltag, der gør en forskel nu, samtidig med at vi vurderer, hvad der bedst betaler sig at gøre senere. Lad ikke kortsigtede gevinster skygge for de langsigtede mål.
En holdbar kadence, der opbygger momentum og skaber forudsigelighed. Med 4 ugers Cycles defineres der realistiske mål og klare rammer for hvad der kan igangsættes på 4 uger.
Hvorfor 4 uger?
Det sætter fokus på at skabe rytme og faste rutiner mellem planlægning og implementering med målet om at sikre tilstrækkelig tid til udformning af solide løsninger, nedbrudt i mindre dele fremfor forhastede opstarter.
Med 4 ugers Cycles sætter vi fokus på prioritering i planlægningen og effektiv eksekvering i implementeringen på baggrund af en gennemført plan, Cycle efter Cycle.
Én stor lancering er tidskrævende og indebærer høj risiko. Jo større lancering, jo mere kan (og risikerer at) gå galt. Trinvis udvikling og løbende lanceringer holder brugerne engagerede over tid, også selvom produktet er lidt råt de første måneder. Momentum og ægte brugerfeedback skaber langt mere værdi end at vente på det “perfekte” lanceringstidspunkt.
Vi identificerer kernen i produktet og værdien af hver funktion. Samtidig bygger vi et fundament, der kan skalere og hurtigt integrere feedback. Drevet af kontinuerlige lanceringer og læring. Det er sådan, vi bygger gode produkter.
Visti Unlimited, Helgavej 26. 5230 Odense M
CVR: 38910914
/
Skal vi samarbejde?
we@madethis.dkHar du lyst til at sige hej?
+45 71 96 97 71