ProcesYdelserProjekterInspirationTeametJob

Nysgerrig på hvordan vi arbejder?

Vi arbejder efter en dynamisk model vi har forfinet på baggrund af vores erfaring med udviklingen af software gennem årene.

Vores udviklingsmodel består af en række faser der skal sikre at der er et indgående kendskab til behovet for projektet, klart definerede leverancer, en udviklingsplan, og en visuel designproces så løsningen tager form inden der er skrevet én linje kode.

image
image

Store projekter i mindre dele

Projekter nedbrydes til mindre dele som kan afgrænses og gøres tydelige, så vi har en fælles forståelse af hvilken værdi vi skaber og hvilke behov vi addressere med de forskellige leverancer. I forbindelse med scoping arbejdes der med grove estimater baseret på hvad lign. leverancer tidligere har krævet af design og udviklingstimer.

Systematiseret skalering

Effektiv skalering og optimal udnyttelse af digital teknologi er ikke en selvfølge på trods af, at der anvendes de nyeste løsninger. En sund og bæredygtig løsning med gode forudsætninger for skalering skabes når design, kode og drift sættes i system og vokser i takt med behovene udvikler sig. Derfor konkretiserer vi systemarkitekturen og de overordnede rammer for designet, så der er et fundament der er stabilt og har indbygget fleksibilitet.

Design

Leverancerne bliver designet i Figma i interaktive visuelle prototyper som giver os muligheden for at “afprøve” diverse funktioner før de udvikles. Vi producerer prototyperne så de giver et réelt indtryk af hvordan en færdig løsning kan se ud, og så I får mulighed for at gennemgå dem i jeres eget tempo og komme helt tæt på designprocessen.

Udvikling

I takt med at design og leverancer bliver godkendt, påbegyndes udviklingen. Leverancer udvikles løbende med sideløbende tests, hvor vi i fællesskab tryktester leverancerne før de bliver frigivet.

Der opstår ofte nye idéer undervejs og selvom mange af dem er gode, insisterer vi på, at være tro mod de allokerede ressourcer. Leverancer kan hurtigt gå fra klare, tydelige og på sporet, til at løbe løbsk hvis de for lov at vokse.

Løbende prioritering og løbende tilføjelser af nye del-leverancer der indfanger værdien af de gode idéer, er med til at få projektet sikkert i havn.

Made This ApS

Coworking Plus, Kochsgade 31D 1. 5000, Odense C

CVR: 38910914

/

Skal vi samarbejde?

we@madethis.dk

Har du lyst til at sige hej?

+45 71 96 97 71

Vil du følge med?

InstagramLinkedin